امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی اسمونی

فطرت خدا جوی عشق من

1392/4/23 9:52
755 بازدید
اشتراک گذاری

مکالمه دیروز من و امیرحسام

امیرحسام :خدا پا داره

من: نه

امیرحسام:خداکجاست

من : همه جا

امیرحسام:کجای خونه ما سوراخه که خدا ما رو میبینه ( در همین حال هم داره به سقف نگاه میکنه )

من:نیشخندهیچ جا

امیرحسام:پس چطوری ببینه ( به میبینه میگه ببینه)

من:خدا خیلی بزرگه همه جا هست الان داره تو رو میبینه حرفهاتم میشنوه

امیرحسام : تو رو چیسوال

من:میبینه

در حالیکه داره بستنیشو به سمت من میگیره میگه : بستنی میخوره ؟؟؟

من :ماچنه عزیزم

با ناراحتی و ترحم میگه ؟دهن نداره ؟؟ناراحت

من ؟نه

باز هم با ناراحتی زیاد میگه : کوچولو بمونه ها افسوسناراحت

من که تا حالا جلوی خنده م رو گرفته بودم که یه مکالمه جدی داشته باشیم دیگه به انجا که رسید ترکیدم از خنده نیشخندقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحانه
1 شهریور 92 20:52
سلام داداشم سالمه!!!
زندگی
12 شهریور 92 11:22
سلام بچه ها کنجکاوند عکس جدید ازشون ندارید