امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی اسمونی

کوچولوی پرتوقع

1392/7/2 9:39
737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم عاشقتم وقتی که توی خوابی مستونم ساعتها بالای سرت بشینم و تماشات کنم . دوستت دارم .

همیشه فکر میکردم که تو خیلی خجالتی هستی و به خاطر همین حرفت رو نمیزنی ولی الان احساس میکنم هم خجالتی هستی هم مغروز و هم پرتوقع . بدون اینکه خواسته ت رو بگی انتظار داری بقیه خودشون بفهمند و توقع نداری که کسی دعوات کنه یا حتی صداش رو بلند کنه اگه من یه کمی صدام رو بلند کنم سریع با بغض میگی مامانی تو چقد بدی . عاشقتم

 

حالا یه برنامه ای برات دارم که این رفتارتو عوض کنم و وادارت کنم حرف دلت رو بزنی . هر چی میخای بگی . توی مهد هم حرفت رو نمیزنی . من مفهمم تو چی میخای ولی بقیه که نمیفهمن برای همین میخام مجبورت کنم صحبت کنی البته غیر مستقیم این کار رو میکنم . میدوستمت کوچولوی مغرور

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)