امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

تور یکروزه نمک آبرود

1390/6/24 8:08
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ما پنجشنبه رفتیم به یک تور یکروزه

ساعت 2 حرکت بود ما 1.20 رسیدیم و تا بابایی ماشین رو بزاره تو پارکینگ و سوار اتوبوس بشیم همون 2 شد . حالا سر فرصت میام عکسهارو با توضیحاتش میگذارم .دوستتون دارم هم تو رو هم باباییتو

عزیزم اینم عکسهایی که قول داده بودم بگذارم

اینجا بابلسره ساعت 7عصر رسیدیم بابلسر و فرداش صبح زود به طرف نمک ابرود حرکت کردیم

امیرحسام در بابلسر

بقیه عکسها در ادامه مطلب

امیرحسام خسته شده

ببینید خاله ها من چه باادب نشستم . خسته شده بودم از بس راه رفته بودم

 

سنگریزه ها و ساحل

 

امیرحسام عاشق سنگریزه

 

کشف طبیعت

امیرحسام در حال کشف طبیعت

 

امیرحسام بدم بابایی بدو

فرار کردن امیرحسام . بابایی بدو امیرحسام بدو

 

چقدر اقاست پسرم

ببینید چقدر آقاست پسرم

 

تماشای آب

خوشمزه

امیرحسام خوشمزه

خوردنی

به دنبال آب

امیرحسام داره گریه میکنه تا دوباره بزاریمش لب اب بشینه چیکار کنه پسرم عشقه آبه دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه مامان سهند
5 مرداد 90 13:13
سلام خاله جون مهربون. ماشاءالله چی نی نی نازی دارید. خدا حفظش کنه. با اجازتون لینکتون کردم شما هم سری به ما بزنید. خوشحال میشیم