امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

جوجه رنگی

1390/5/4 15:45
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز باهم رفتیم که جوجه ماشینی برات بخریم اما هر چی گشتیم پیدا نکردیم نمیدونم کجا می تونیم بخریم همیشه تابستونا همه جا بود اما امسال هیج جا ندیدم .باید بپرسم ببینم کجا پیدا میشه . خلاصه به جاش رفتیم پارک وبه مرغابیها غذا دادیمو اومدیم خونه . حالا هم توخوابیدی .عزیزم من امروز خیلی پکرم یعنی اگه تو نبودی از صبح هیچ کاری نمیکردم چون نا ندارم . به خاطر یه موضوع ساده ست اما من خیلی ناراحتم ودلم میخاد یه مدتی تنها باشم و کسی پیشم نباشه حتی تو و بابایی اما چیکار کنم که به من چسبیدی قربونت برم . اگه تو نبودی من امروز از غصه مرده بودم خدایا شکرت به خاطر این هدیه ی آسمونی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کاکل زری یا ناز پری
5 مرداد 90 12:54
سلام مامان مهربون نبینم دلت بگیره مواظب خودت و امیر جون باش انشالله آرامش زود زود به دلت برمیگرده
nafasemaman
6 مرداد 90 0:58
عزیزم ایشالاه هیچ موقع غمگین نباشی و خدا همیشه سایه همسرت و امیر حسام رو برات حفظ کنه / همه ی بچه ها شیرینن ایشالاه این شیرینی زندگی تو هم همیشه پیشت باشه
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 14:42
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم. گلم امیدوارم همیشه سرو حال و شادباشی تا امیرحسام خوشگل خاله هم شاد و سرحالللللللللل باشه
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 17:33
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید
آرتین خان
7 مرداد 90 18:07
سلام عزیزم اگه جوجه خریدی خیلی مواظب باش که مریض نباشه آلودگی به جیگر آسمونی انتقال نده
مامان پرهام
9 مرداد 90 9:42
سلام چه پسر دوست داشتني هستي امير جون پرهام هستم خوشحال ميشم به وبلاگم سر بزني عسل ماماني