امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

امتحان بابا و کمکهای بیدریغ تو

1390/3/30 12:32
284 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه ست و الان ساعت 12.24

سلام الان که من دارم این مطلب رو مینویسم تو داری بستنی میخوری و سیدیتو نگاه میکنی .

دیشب بابایی میخواست برای امتحان امروز درس بخونه و تو هم خیلی همکاری کردی . بابایی رفت تو اتاق خواب که راحت درس بخونه تو هم رفته بودی پیشش و همه جزوه و کاغذاش رو خط خطی کردی و انقدر از سروکولش بالا رفتی که دیگه من بردمت بیرون تا با هم یه کم خرید کنیم بابایی کالسکه تو گذاشت تو حیاط و رفتیم وقتی برگشتیم دوباره تلافی 1 ساعت نبودنتو کردی اما خودمونیما بابایی خیلی باحوصله ست و دوست داره ما هم خیلی دوسش داریم مگه نه . الانم اومدی اینجا دیگه باید بیام پیشت وگرنه منو میکشی

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرتین خان
30 خرداد 90 12:41
تو چقدر نازی خوشگله


مرسی خاله جونم
آرتین خان
30 خرداد 90 13:22
سنجد جون
1 تیر 90 14:56
سلام خوشگله خاله
ناز اون چشای قشنگت
آرزو می کنم خدا یه نی نی خوشگل و خوش اخلاق مثل تو به من بده
که برای دیدنش حالا حالا ها باید صبر کنم
می بوسمت عزیزم


سلام خاله جون خجالتم دادی .منم برات دعا میکنم .بوس