امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

لواسون برگ جهان

1391/4/20 7:06
1,710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دیروز رفتیم لواسون . نهار جوجه درست کردیم البته با همکاری شما و دوتایی تو اب هم رفتیم که من تا زانو خیس شدم تو هم همه لباسهات خیس شد . هر وقت بیرون میریم چون ازاد میزارمت که هر کاری میخای بکنی و البته خودت هم ماشاله خیلی شیطون و پر انرژی هستی برای همین چند دست لباس اضافه به همراه جوراب و کفش اضافی برات برمیدارم وگرنه حتما دیروز خدایی نکرده مریض میشدی .

من میخام درس بخونم ولی هزارماشاله شما وقتی برام باقی نمیگذاری گلم . دوستت دارم .

 عشق من

 بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

امیر حسام در حال پسته خوردن

 

امیر حسام در حال لوسی

امیر حسام  جیگر

امیر حسام در حال نخودچی خوردن داره به منم نشون میده تو دهنش چی هست

 

امیرحسام و بابایی

پدر و پسر که من عاشق هر دوتاشونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیارش
20 خرداد 91 17:59
سلام به به چه گل پسری عاشق آب و آب بازی عین گل پسر من
مامانی
20 خرداد 91 18:54
سلام به مامان عزیز بروزم اگه بیای خوشحال میشم
خاله سمیه
2 شهریور 91 17:30
عزیزیمممممممم مامانی یه کم بیشتر بیا بنویس دیگه! اصلاً آپدیت نیستیاااااااااااااا
saji
15 شهریور 91 21:58
سلام گل پسر چقدر شما ماهی مامانیش اگه یه پسر دیگه داشته باشی اسمش رو چی میذاری؟ منم مامان امیرحسامم و دنبال یه اسم که به اسم پسملم بیاد میگردم>