امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

مسافرت شمال

1391/4/29 9:42
656 بازدید
اشتراک گذاری

22 تیر رفتیم بابلسر با مامان جون و خاله سمانه مامان جون لحظه اخر تصمیم گرفت باهامون بیاد که من خیلی خوشحال شدم عزیزم .

مسافرت خوبی بود بابایی که من عاشقشم مثل همیشه با کارهاش به من ارامش میداد و خیلی به من کمک کرد و شما رو خیلی میبرد تو مجتمع میگردوند و پارک میرفتید با هم استخر رفتید قربونت برم ویه بار هم در یا رفتیم که شما و بابا جون با هم رفتیم تو اب و خیلی لذت بردی عسلکم

رفته بودیم بازار مان جون میخواست یه کم البالو بخره بخوریم پرسید اقا البالو کیلو چنده شما دیگه ول کن نبودی چند رو ز همش میگفتی اقا قالبالو چنده بعدش هم از خنده ریسه میرفتی انگار جک میگفتی .قربونت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ساحل مامی آراد
1 مرداد 91 16:07
قربوووووووووون اون آلبالووو خریدنششش بشم مننننننننننننننننننننننننن ای جیگیلی ناز نازییییی منننن
مهسا-مامی بردیا
13 مرداد 91 22:32
همیشه به تفریح وگردش عزیزم...
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 16:47
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
خاله سمیه
2 شهریور 91 17:27
عسلممممممممم چون خیلی عاشق این گردالی خندون هستی یه عالمه برات می ذارم.
شاهکار
4 شهریور 91 3:55
سلام.برای دانلود آهنگ بچه های بابلسر بیا اینجا...آهنگ جدید شاهکار به نام حکایت درد که تو سبک اجتماعی خونده شده
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:43
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
saji
19 شهریور 91 18:09
هوممممممممممم منم قالبالو میخوام به به
مامانیش من دنبال یه اسم پسر و یه اسم دختر که به اسم نی نی های نازمون بیاد میگردم کمکم میکنی مرسی (مامی امیر حسام : خوشمزه ترین شکلات دنیا


سلام
عزیزم من خواستم بیام وب پسر گلتو ببینم اما باز نشد
راستش منم چون بچه دوم رو میخام خیلی به اسمش فکر میکنم اما مطمونن نمیخام از امیر توی اسمش استفاده کنم چون اون موقع انگار امیر میشه فامیلشون اسم دومی رو میخام یه اسم کوتاه انتخاب کنم مثلا اگه دختر بود امیر حسام و ثنا برای پسر هم نمیدونم فعلا شما هم اگه فکری کردی به من بگو

مرسی از نظرت