امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

سفر مشهد

1391/7/17 6:26
671 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانینی

سفر مشهد به همه خوش گدشت اما بیشتر به تو و ارمیتا

ارمیتا اسم نوه دختر عمه بابات هستش که تو خیلی باهاش جور شده بودی اونم 6 ماه از تو کوچکتره .

از امام رضا خیلی تشکر کردم به خاطر مهربونی و لطفش نسبت به من .

این اولین سفرت به مشهد بود امیدوارم بتونی بیشتر به این سفر دلچسب بری عزیزم

راستی ببعی رو توی این سفر یه لحظه هم از خودت جدا نکردیا ههههه

 

خدایا دوست دارم امروز بیشتر از دیروز این لحظه بیشتر از لحظه قبل

به خاطر مهربونیت مرسی

 امیر حسام و امیر حسین بهترین هدیه های تو هستن به من که به خاطرشون تا اخر عمرم ممنونم و دیگه چیزی ازت نمیخام جز اینکه برام حقظشون کنی . دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساحل مامی آراد
18 مهر 91 12:40
عزیزم
خوشحالم که خوشحالید همیشه به سفر و گردش
خدا همسر و پسر گل دوست داشتنی تو برات حفظ کنه خانووومییی
دلم براتون تنگ شد


دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ....㋛
12 آذر 91 2:04
سلام عزیز دل امروز باشکوه ترین روز زندگی توست همان روزی که برای اولین بار مادر مهربانت تورا چه عاشقانه در آغوش کشید بی شک که برای مادرت روز مقدسی بود... دست مادرت را از دور میبوسیممبارک از طرف یه خاله مجازی
آرتین خان
17 آذر 91 12:43
همیشه به سفر عزیزم امیدوارم خوش گذشته باشه