امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

امیر حسام و دوست جدیدش محمد مهدی

1390/5/14 15:24
369 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز جمعه ست و ساعت 3.19

سلام چهارشنبه رفتی مخونه دوستت و به تو خیلی خوش گذشت محمد مهدی 1 سال از تو بزرگتره اما با هم خیلی خوب بازی میکنید .یه روز که برده بودمت خونه اسباب بازی باهاش دوست شدی و من هم با مامانش آشنا شدم و تو راه برگشت تو کوچه خودمون دیدیمشون و از اینکه دوست تو همسایه روبروییمونه خیلی خوشحال شدیم . و اونها برای چهارشنبه مارو دعوت کردن که بریم خونه شون دوربین که درست شد عکس محمد مهدی رو هم اینجا اضافه میکنم . دوست دارم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
14 مرداد 90 18:50
مامان سهند
16 مرداد 90 18:32
سلام عزیز دلم. با سفرنامه بارسلون در خدمتتونم. منتظر نظرات خوشگلتون هستم
کاکل زری یا ناز پری
17 مرداد 90 14:15
عزیزم خوش به حالت که دوست به این خوبی پیدا کردی. قدر همو بدونید