امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

فوت ناگهانی جوجوهای امیر حسام

1390/5/19 8:58
281 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهارشنبه ساعت 8.55

سلام عزیزم نمیدونم امروز که از خواب بیدارشی چه عکس العملی داری .

دوروز پیش یکی از جوجوها مرد و تو فرداش هی دنبالش گشتی بعد به من نگاه کردی گفتی رفت با ناراحتی و با اون یکی شروع کردی به بازی کردن اما امروز اگه بلند شی ببینی اون یکی هم به قول خودت رفته چی . اخی الهی بمیرم  خیلی غصه  میخوری منم خیلی غصه خوردم بابایی گفت اگه میخای دوباره براش بگیر اما من از مردن یه موجود زنده ناراحت میشم عزیزم برای همین به بابایی گفتم دلم نمیاد دیگه برم بگیرم .مامانی رو ببخش خیلی کم طاقته عوضش می بریمت باغ وحش تا مثل دفعه پیش بهشون غذا بدی . خوش میگذره .قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

nafasemaman
19 مرداد 90 17:11
الهییییی میدونم وقتی امیر حسام کوچولو جوجو هاشو بخواد چی میشه نازی عزیزم میبوسمت و دوست دارم
آرتین خان
20 مرداد 90 12:34
آخه طفلکی ها