امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

تولد گل پسر

1390/11/7 9:34
530 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تولدت رو دیرتر گرفتم عزیزم چون تو محرم افتاده بود . 8 دی گرفتم . خیلی هم خوب بود . رنگین کمونی بود چون تو خیلی رنگین کمون دوست داری یه ریسه بادکنکی برات درست کردم که از سر شب تا ساعت 3 نیمه شب طول کشید اما میارزید خیلی قشنگ شد . حالا عکسهاتو میزارم میبینی

باورم نمیشه دوسال گذشته با اینکه بچه داری خیلی برام سخت بود چون هیچ کسی نزدیکم نبود که کمکم کنه وتو هم قربونت برم با اینکه خیلی اقاکوچولوی گلی هستی اما اصلا مثل بچه های دیگه نبودی شب تا صبح تو این دوسال بیدار بودی حتی همین الانم 3 چهار بار بیدار میشی و جدیدا همش میگی بلندت کنم و راه ببرمت . روزها هم که کلا 1 ساعت میخوابیدی اونم 5 دقیقه یکبار شیر میخاستی . با این حال خیلی زود گذشته برام حتی حاضرم با وجود سختیاش دوباره زمان به عقب برگرده و زندگیم دوباره از اون روزی شروع بشه که فهمیدم تو تو دل مامانی هستی . همه روزهاش برام شیرین بود زندگی با تو یه موهبت الهیه که خدا به بنده ای که خودش میدونه لیاقتش رو نداشته داده . خیل دوسش دارم اون خدای مهربونیه همیشه چشمش رو رو بدیها و گناههای من بسته و بهترین چیزهارو تو زندگی بهم داده که یکیش تویی و اون یکی باباجونته . و از همه مهمتر سلامتی . . ازخودش میخام که همه مریضهارو شفا بده و تو و باباتو برای من نگه داره .

کسی که همیشه منتظر شنیدن صداته مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)