امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نی نی اسمونی

نمایشگاه سرگرمیهای کودک

1390/11/8 7:47
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دیروز ظهر بابابایی رفتیم نمایشگاه و در کل بد نبود اما خوبیش این بود که به تو خیلی خوش گذشت به زور از قطار اوردیمت پایین .توی راه ما عقب نشستیم که شما راحت باشی . سرتو گزاشتی روی پای مامان و خوابیدی

خلاصه اومدیم خونه و از ساعت 6 تا ساعت 9 روی شونه من خوابیدی که بیشتر از 10 بار بیدار شدی و گفتی من باید بلند شم و شمارو راه ببرم . اخ دیگه واقعا خسته شده بودم دعواتم کردم و تو انقدر معصومانه گریه کردی که دوباره بلند شدم راه رفتم ولی واقعا انگار تریلی از روم رد شده بود انقدر خستم کرده بودی . بعد هم بیدار شدی و یه ساعتی بد اخلاق بودی بعدش خوب شدی شب هم گفتی بغلت کنمو راه ببرمت که یه دفعه من یاد تدی افتادم و گفتم تدی رو بیارم پیشت بخوابه تو براش پیش پیش بگی که خدا رو شکر قبول کردی . دیشب هم گوش شیطون کر بیدار نشدی اصلا . الان هم خوابیدی . قربونت برم حالا عکسهاتو میزارم و زیرش توضیح میدم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرتین خان
12 بهمن 90 23:39
کاش بیشتر بگی چیزی خریدین؟ ما که با مریضی پیش آمده نتونستیم بریم راستی مامانی عکس های تولد گل پسری یادت نره ها منتظرم آب کردی خبرم کن
آرتین خان
30 فروردین 91 13:48
سلام عزیزم این آدرس جدید منه البته با همین آدرس تو نی نی وبلاگ هم هستم http://artinkhaan.blogsky.com www.artinkhaan.niniweblog.com