امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نی نی اسمونی

سال نو مبارک عزیزم

1391/12/28 23:54
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیم خوشحالم که یک سال جدید دیگه رو کنار تو شروع میکنیم . میدونی که من هر روز وقتی صبح با اون صدای قشنگت که برای من بهترین و زیباترین ملودی تو دنیاست  صدام میکنی از خدا به خاطر وجودت تشکر میکنم .

 

دوست دارم سالهای زیادی رو کنارت نو کنم و ببینم که هر روز بزرگ و بزرگتر میشی و هیچ احساس بدی از پیر شدن شکستگی خودم نمیکنم چون با تو بزرگ میشم و دوباره رشد میکنم .

از وقتی خدا تورو به ما هدیه داده عسلم ، هر مادر و کودکی که از هم جدا بشن به هر دلیلی ، من بی اختیار اشک میریزم چون تحمل یه لحظه دوریت رو ندارم . وقتی بزرگ شدی و ان شاله بابا شدی بیا و این مطلب من رو بخون جگر گوشه من

دوست دارم تو بزرگترین نعمتی هستی که خدا به من هدیه داده .

سال نوت مبارک یوسف من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)