امیرحسامامیرحسام، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

نی نی اسمونی

سلام شیرین عسلم

1391/12/23 8:59
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم شیرین عسلم بعد از مدتها اومدم مطلب بزارم

توی این مدت اتفاقهای زیادی افتاده

ما خونه مون رو عوض کردیم و تو به فروشگاه مورد علاقه ت نزدیک شدی .

شیرین زبونیات رو هم که دیگه گفتن نداره خیلی بامزه صحبت میکنی .

به دوست ندارم میگی نه دوست دارم و این باعث میشه همه خوششون بیاد و همش سربه سرت بزارن و سوال بپرسن تا تو این حمله رو تکرار کنی

سری قبل که رفتیم خونه عزیز بهش گفتی عزیز اب ا من بده  وقتی ابتو خوردی لیوان پس دادی . گفتی دست شما درد نکنه عزیز شیطون بلا و حالبه که اینو فقط به عزیز میگی و به مامان جون هم هر وقت میپرسه منو دوست داری یانه میگفتی نه بیدینه حالا میگی دوست دارم نه دوست دارم دوست دارم نه دوست دارم

 

خلاصه این روز ها کارت شده با گوشی مامان بازی کردن یا رو کاپپیوتر انگری بردز بازی یا روی دیویدی کارتون ش رو دیدن . عجب 

3 روز پیش رفتیم کلاست دیدیم تشکیل نشده رفتیم پارک و نمایشگاه بهاره و دوباره پارک . حسابی خسته شدی که توی راه روی 3چرخه خوابیدی دیدی خیلی سخته گفتی مامان منو ببل کن بغلت کردم اما نزدیک خونه دیگه خیلی خسته شدم غر زدم که هم دوچرخه باید بیارم هم بغت کنم چه کاریه مامان . وقتی حلوی در گذاشتمت زمین که در رو باز کنم ودوچرخه ت رو هم بیارم تو روی زمین ولو شدی چشمهات رو هم باز نمیکردی سفت کرده بودی حسابی خسته بودی خنده م گرفت اوردمت توی خونه به زحمت بردمت دستاتو شستم و دسشویی بردمت تا اوردمت خونه هنوز شلوارت رو پات نکرده بودم عش کرده بودی از خسته گی خوابت برد هههههه

قربون صورت شیرینت برم هنوز هم با اینکه بزرگتر شدی و لباسات هم پسرونه س از صورت نازت همه میپرسن دختره یا پسر و من با تعجب میگم پسری

 

عزیزم همچنان به من میگی مامانینی  و هنوز مامانی نشدم هههه

خیلی هم زرنگ شدی عزیزم هر کاری نمیخام بزارم انجام بدی منو بغل میکنی

میگی مامانی من خیلی دوستت دارم

من: منم خیلی دوست دارم ولی نباید اینکارو انجام بدی

دوباره خودتو میچسبونی به من

امیرحسام: تو خیلی خوشگلی

عجب زبونی داری قربونت برم

بعضی وقتا یه کارهایی میکنی میگی ببخشید مامانینی

من :با ببخشید همه چی درست نمیشه

امیر حسام با مظلومیت: با چی درست میشه

 

یکبار هم من با دمپایی اشپزخونه اومدم توی اتاق

امیر حسام:مامانینی تو اشتباه کردی

من : اخ ببخشید حواسم نبود

امیر حسام با ژست جدی: با ببخشید درست میشه؟؟؟

عجب

حرف خودمو به خودم برمیگردونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سالی مامی آراد
24 اسفند 91 20:23
چی بگم به تو من گوشیت که 100 ساله خاموشه خونه هم که وقتی برای تولد بهم گفتی هر چی زنگ زدم کسی جواب نمیداد بزنم نفصت کنم پسلمو ماچش کن میام تا قبل عید حسابی ماچ مالیش میکنم خودم
خاله سمیه
7 اردیبهشت 92 21:06
امروز بهت زنگ زدم گل پسر. می گم فردا میام خونتون. میگی قلان (الان) بیا خاله....... خودتم از خنده غش می کنی.................................... دلم واست یه کوچولو شده......... می گم منم بیام سوار ماشینت بشم؟ می گی باید قد من بشی! )